Thursday, August 16, 2012

Kuidas seeniortantsurühm "Kateriine" Jurmalas käis

Asta Kokk
tantsija "Kateriinest"
 Tantsuõpetaja Eve-Mall Saar tegi meie rühmale ettepaneku osa võtta rahvusvahelisest lillefestivalist Jurmalas 15– 17.juuni 2012. Sõidu kasuks otsustatud– asusime juhendaja Ann Alase käe all tantse lihvima ja nii startisimegi 15.juuni varahommikul linnaosavalitsuse poolt muretsetud mõnusa bussiga teele. Lõunaks jõudsime Jurmalasse, paigutusime hotelli. Meid oli 12 inimest ja saime ühe kuuese toa ja kaks kolmekohalist. Lõunatasime, tutvusime ümbrusega ja peale õhtusööki kogunesime Leedu tantsurühmaga saali. Kumbki rühm näitas mis oskas ja tantsisime ka ühistantse. 16. juunil s.o. laupäeva hommikul oli hotelli pargis lillepidu. Demonstreeriti lillekleite, iga rühm tuli oma tehtud kimpude ja pärgadega lauldes lavale ja tantsis ka oma tantsud. Õhtul kuulasime Majori kultuuripalee juures pargis Läti lauluansambli esituses nende rahvalaule. Esinesid 18 Läti seeniortantsurühma, külalistena ka Austria tantsijad. Eraldi said lavale Leedu tantsijad ja siis meie “Kateriine” oma kõige kiirema polkaga. Saime tugeva aplausi osaliseks. Peale kontserti jalutasime Jurmala randa, kus pärjad ja lillekimbud vette heitsime. Nii lõpetati lillefestival.

Pühapäeval tegime ekskursiooni Jurmalas koos giidi ja leedukatega. Peale lõunasööki asusime koduteele ja õhtul kaheksaks olime kodus.
Kateriinede juhendaja Ann Alas (vasakult teine)

Jurmala ajaloomuuseumis esimesel õhtul

Kateriined tantsujuht Eve-Mall Saarega

Lillekimbud, mis peo lõppedes merre saadeti