Friday, October 21, 2011

Lahkun, kuid jään teiega

Kallid Kristiine elanikud!

Pea kuus aastat olin Kristiine linnaosa vanem. Need olid toredad aastad, täis tööd ja muresid,
parimate lahenduste otsimist ja nende realiseerimist, eredaid sündmusi ja üleelamisi. Minu töös oli nii saavutusi kui probleeme. Paljud ideed õnnestus ellu viia, kuid on jäänud ka lõpetamata projekte, millega nüüdsest hakkab tegelema uus linnaosa vanem Andrei Novikov.
Mõnes küsimuses tuleb seatud eesmärkide saavutamiseks palju pingutada. Kuid ma olen kindel, et uus linnaosa vanem tuleb suurepäraselt toime ja leiab kindlasti teiepoolse toetuse oma tegevusele. Ta tuli
Kristiinesse uue visiooniga, oma mõtete ja energiaga.
Mina aga asun tööle Tallinna hüvanguks teises linnaosas – Kesklinnas linnaosavanema ametikohal. Kui kahju mul ka ei oleks jätta hüvasti inimestega, keda ma tundma õppisin, kellega koos olen näinud nii head kui halba, läheb elu edasi, seab uusi väljakutseid, mis tuleb vastu võtta.
Tahan tänada kõiki meeldiva koostöö eest, teie tähelepanu eest Kristiine elu ja asjaajamiste
vastu, teie sõbralikkuse ja soovi eest pidada dialoogi, vaielda ja väljendada oma arvamust. Tänan teie loomingu, püüdluste, ideede, tööde, toetuse, kannatuse ja mõistmise eest.
Ma lahkun, kuid ei jäta hüvasti, kuna elan Kristiines ja aitan rõõmuga teid probleemide lahendamisel.
Veel kord tänan kõiki ja loodan, et kohtume peagi.

Teie Mihhail Korb

No comments:

Post a Comment