Friday, April 15, 2011

Olen tänulik iga minu toetuseks antud hääle eest!

Lõppenud on kogu riiki pinge all hoidnud riigikogu valimised ning tahan tänada kõiki Kristiine elanikke aktiivse toetuse eest.

Deniss Boroditš
Riigikogu liige

Tänan kõiki, kes uskusid minusse! Ega asjatult öelda, et valimised annavad oma tegevusele hinde. Nüüd on reaalne võimalus veenduda selles, et Kristiine elanike seas on minu töö ja minu ideed leidnud tunnustust ja toetust.
Minu jaoks on teie usaldus eelkõige vastutus, mida ma püüan ka õigustada. Minu jaoks olid ja on kõige olulisem meid ümbritsevate ning kogu riiki puudutavate probleemide lahendamine. Mastaapsuselt
Euroopa suurim majanduslangus, kõrge töötus, mille tagajärjel inimesed lausa põgenevad välismaale, ebapiisav sotsiaalne kaitstus, pidev maksukoormuse suurenemine, mis põhjustab lõputu esmatarbekaupade kallinemise ja palju muud. Kuid peamine probleem on minu jaoks valitsuskoalitsiooni soovimatus neid küsimusi näha ja lahendada!
Teie usaldus ning minu soov seda õigustada ajendas mind tegema minu jaoks väga raske valiku, mille tulemusena ma lahkun abilinnapea ametikohalt ning lähen riigikokku, et tegeleda nende probleemidega
mitte ainult linna vaid kogu riigi tasandil.
Vaatamata sellele otsusele jätkan Kristiine elanikega aktiivset koostööd. Nagu ka varem võib pöörduda minu poole oma muredega ja arvestada minu abiga. Kristiine elanikel tekkivate küsimuste ja probleemide kiiremaks lahendamiseks ning linnaosa edaspidisele edukale arengule kaasaaitamiseks kavatsen teha koostööd ka enda järeltulijaga linnavalitsuses. Meil on ju veel nii palju teha! Tuleb jätkata teede taastamist, parkide, rohealade arendamist ja palju muud. Pealegi algab lähiajal Tedre
tänava kapitaalremont.
Kuna valimiste tulemused kahjuks ei lubanud Keskerakonnal Toompeal võimule tõusta, on probleemide lahendamine opositsioonis mõnevõrra keerulisem kui koalitsioonis. Valitsusparteid on ju nii palju
Keskerakonna poolt algatatud seaduseelnõusid tagasi lükanud. Kuid see ei tähenda, et mina ja minu kolleegid vaatame vaikselt pealt, kuidas valitsusparteid aeglaselt, kuid sihikindlalt meie riiki krahhi poole juhivad.
Me jätkame võitlust pragmaatilise majanduse, väärikate palkade ja sotisaaltoetuste eest, tavainimeste huvide, maksukoormuse kahandamise, kommunaalmaksude ja esmatarbekaupade hindade vähendamise, mis aga peamine, tasuta hariduse ja kvaliteetsete tervishoiuteenuste eest.
Me kavatseme teha kõik selleks, et opositsiooni hääl kõlaks valjusti ja ei annaks valitsevale klikile asu!

No comments:

Post a Comment